اعطای رتبه دوم ضریب تاثیر نشریات کشور به نشریه علمی پژوهشی دانشگاه از سوی مرکز ISC

26 02 2020 00:03
کد خبر : 5017444
تعداد بازدید : 46

 

اعطای رتبه دوم ضریب تاثیر نشریات کشور به نشریه علمی پژوهشی دانشگاه از سوی مرکز ISC

براساس آخرین ارزیابی مرکز پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، نشریه راهبردهای شناختی در یادگیری از نشریات علمی پژوهشی دانشگاه موفق به اخذ رتبه دوم ضریب تأثیر ( Impact Factor) در بین نشریات کشور در حوزه موضوعی گردید. معاون محترم پژوهشی ضمن تبریک این موفقیت ارزنده به جامعه دانشگاهی ،از تلاش همکاران عضو هیاتهای تحریریه این نشریه و کارشناسان آنها تقدیر و تشکر نمودند