اعطای رتبه دوم ضریب تاثیر نشریات کشور به نشریه علمی پژوهشی دانشگاه از سوی مرکز ISC

اعطای رتبه دوم ضریب تاثیر نشریات کشور به نشریه علمی پژوهشی دانشگاه از سوی مرکز ISC


تاریخ انتشار : Publish : نسخه قابل چاپ Print

 

اعطای رتبه دوم ضریب تاثیر نشریات کشور به نشریه علمی پژوهشی دانشگاه از سوی مرکز ISC

براساس آخرین ارزیابی مرکز پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، نشریه راهبردهای شناختی در یادگیری از نشریات علمی پژوهشی دانشگاه موفق به اخذ رتبه دوم ضریب تأثیر ( Impact Factor) در بین نشریات کشور در حوزه موضوعی گردید. معاون محترم پژوهشی ضمن تبریک این موفقیت ارزنده به جامعه دانشگاهی ،از تلاش همکاران عضو هیاتهای تحریریه این نشریه و کارشناسان آنها تقدیر و تشکر نمودند


اخبار